lucernabode 2014.02.28. 21:32

Elkészült a kis stúdióm!

8413s_1393619415.jpg_2000x1494

No, kicsik, nagyok, családok, falkatagok, kis elefántok, porcelánboltok, végre stúdiónak néz ki a felszerelésem, amit szorgosan gyűjtögettem, lehet jönni fotózkodni!

A stúdióvakukkal (kösz, Süni) már egy ideje játszogattam főként Csubi örömére(?), de most a háttértartóval és a háttérrel (kösz, Photoking) kicsit bővültek a lehetőségek. Úgyhogy félre a pingpongasztallal, jöhetnek az egész alakos képek és mindaz, ami eddig nem fért rá a fotózáshoz kialakított kanapéra.

Igazából két hátteret vettem: a képen látható fehéret és egy kisebb feketét, de csak az előbbit próbáltam ki. Így is igen nehézkes volt összerakni az egész cucc magasságát, illetve szélességét tekintve. Aztán rá is raktam próbamodellemet, a Csubakkát, hogy kipróbáljam, milyen. Kiderült, hogy jó, úgyhogy mára ennyi is volt a feladata. Aztán majd remélem, sokan lesznek, akik rámerészkednek, hogy cipő- és tappancsnyomokat hagyjanak rajta.

Címkék:photo portré stúdió nikon csubakka yorki állatfotó fotóstúdió d7000 fülöp zita lucernaböde háttértartó fotós háttér vitrol Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucernabode.blog.hu/api/trackback/id/tr115837619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása